INTRODUCTIE PULLED OATS® IN FOODSERVICE

Opdracht
Gold & Green Pulled Oats® is in 2019 door Paulig Foods op de Nederlandse markt gebracht, zowel binnen retail als foodservice. Dit 100% plantaardige alternatief voor vlees, gemaakt van haver, tuinbonen en erwten, was één van de koplopers in de transitie naar vleesloos. Omdat ik graag bijdraag aan het ontwikkelen en vermarkten van gezonde en duurzaam geproduceerde voeding, heb ik met veel plezier gewerkt aan de succesvolle introductie van dit product.
Werkzaamheden
- Marketingactivatie voor Foodservice, met focus op grossiers, catering & horeca
- Handelspresentatie t.b.v. succesvolle inverkoop bij grossiers en national accounts
- Webshop optimalisatie bij grossiers
- Succesvolle introductie op Horecava 2019, incl. projectmanagement beurs
Gold & Green Pulled Oats® is beloond met de Horecava Innovation Award 2020.
Periode
Januari 2019 – Juli 2019
Kanaal
Foodservice, out-of-home, catering, horeca
RESULTATEN
ZICHTBAAR
OPNAME WEBSHOPS & PLATFORMS GROSSIERS
INFLUENCER MARKETING
INSPIRATIE
RECEPTEN VOOR FOODSERVICE & HOW-TO VIDEO'S
FOCUS
SNEEUWBAL-EFFECT: BOUWEN VANUIT FOCUSKANALEN, VOORLOPERS IN VEGAN & ANDERE INFLUENCERS
PORTFOLIO
BOUWEN VANUIT JE KRACHT: OP SMAAK BRENGEN MET SANTA MARIA KRUIDEN & SAUZEN
Versnellen in duurzaamheid?
Loopt jullie bedrijf ook voorop als het gaat om duurzaam geproduceerde voeding? Ben je op zoek naar een expert die weet hoe je een innovatie in de out-of-home markt kunt introduceren?
Of zoek je een gemotiveerde project manager die zijn tanden wil zetten in het verduurzamen van jouw product, zoals plasticreductie of clean labelling?
Neem zeker contact met me op.