CAMPAGNE MANAGER B2B
RETAIL, FMCG, MKB

Opdracht
Spotta is de landelijke verspreider van huis-aan-huis folderpakketten waar diverse Retailers, MKB'ers en fabrikanten gebruik van maken, maar dit aantal neemt af door online marketing. In al het online geweld val je als merk steeds minder op. De aandacht die de consument voelt bij een print uiting op de deurmat groeit hierdoor juist. Hét middel dus niet alleen voor aanbiedingen en inspiratie, maar ook voor storytelling. Een steeds belangrijker aspect voor het bouwen van je merk. En ook daarin denkt Spotta mee door de ontwikkeling van alternatieve middelen met hogere attentiewaarde.
Spotta maakt de folderverspreiding steeds duurzamer en effectiever, door het mogelijk maken van doelgroepgerichte verspreiding, de folderkiezer en het verduurzamen van papier en plastic. Mij is gevraagd mee te denken hoe de h-a-h folders in de mediamix beter onder de aandacht kunnen worden gebracht bij de klanten, zodat het touchpoint dat zo effectief is in de customer journey weer vaker wordt ingezet.
Periode
Februari 2022 - Juni 2022
Productgroep
Media, huis-aan-huisfolders
Kanaal
B2B, fabrikanten FMCG, retailers, MKB, E-tailers, mediabureaus
BEOOGDE RESULTATEN
PRINT IN 360° CAMPAGNE KLANT
HET MEDIUM IN DE SPOTLIGHTS
TEVREDEN B2B KLANTEN
ANALYSE VAN RESULTATEN
Hulp nodig bij het optimaliseren van jouw B2B campagnes?
Vanuit de customer journey worden de juiste touchpoints bepaald voor activatie van jouw product of dienst. Zo kun je op de meest effectieve manier en met de juiste boodschap jouw klant bereiken. Moet extra aandacht worden besteed aan de 'awareness' fase of zit de verbetering juist in loyaliteit creëren? En doe je dit via online touchpoints of juist een combinatie van online en print?
Wil je hulp hierbij? Of heb je al concrete campagnes die moeten worden opgezet en zoek je een project manager om dit snel en deskundig uit te voeren?
Neem zeker contact met me op.